Lurker > Touch

LurkerFAQs, Active Database ( 12.31.2018-present ), DB1, DB2, DB3, DB4, Clear
Board List
Page List: 1, 2, 3, 4, 5 ... 61
TopicWhich CEman is this
Touch
09/22/19 2:52:21 AM
#1
TopicI was the respected loner back in high school
Touch
09/21/19 11:51:18 PM
#4
Irony posted...
No you weren't
Lmao

---
TopicMan I had so much meat in my mouth last night
Touch
09/21/19 7:22:46 PM
#1
Kbbq is always a good time. The spicy beef stew was also very comforting

---
TopicWho would you cast in a Live-Action Disney Hercules
Touch
09/21/19 5:03:08 PM
#13
RieTakahash posted...
Literally just stick some horns on him and bam he's phil
And have him be munching on rum ham in every scene

---
TopicKelly Marie Tran and hot sister
Touch
09/21/19 5:01:02 PM
#4
BlackHorse6969 posted...
Why the **** is her middle name Marie when shes not even white
88bT1nW

---
TopicBorderlands 3 Topic
Touch
09/21/19 4:34:58 AM
#106
Kitt posted...
Finally beat it at level 41. I think Bottomless Mag Moze might be broken because I took down the final boss way too quickly with no trouble at all lol

So you think bottomless mags Moze is the best way to go when levelling and going through story? I'm level 19 with my Moze right now and can't really decide on a build atm. Endgame I wanna do grenades but levelling I'm not so sure yet.
---
Topic"The right wing and the left wing belong to the same bird"
Touch
09/20/19 9:32:57 PM
#36
MabusIncarnate posted...
Birds of a shitfeather flock together, Randy.

---
TopicWhere's James Franco
Touch
09/20/19 9:31:25 PM
#6
ChopinList posted...
Got accused of rape and career over.

Huh. Forgot he got metoo'd. Whatever happened to that?
---
Topicywnh ssj3vegeta look at you like this
Touch
09/20/19 6:44:30 PM
#6
TopicWhere's James Franco
Touch
09/20/19 6:32:12 PM
#1
Where's James Franco
---
TopicThere are now IDIOTS live streaming their first attempts at raiding Area 51.
Touch
09/20/19 4:55:57 PM
#148
NeoBowser posted...
Parappa09 posted...
hot, viral and 5 seconds of fame losers


they are not hot lol

Aren't they in the desert
---
TopicDad wont pay for a year of Nintendo online.
Touch
09/20/19 4:35:55 PM
#109
Holy shit Duncan is tall
---
TopicI'm here at the area 51 raid
Touch
09/20/19 4:32:44 PM
#4
Orlando_Jordan posted...
I'm inside the compound.

Shit I just got done pregaming what's it like??

Lost_All_Senses posted...
Orlando_Jordan posted...
I'm inside the alien.

ayy lmao
---
TopicI'm here at the area 51 raid
Touch
09/20/19 4:29:49 PM
#1
Where y'all at???
---
TopicNaruto run
Touch
09/20/19 2:47:53 PM
#12
Rexdragon125 posted...
The first time I've seen that kind of run is from Fox in Smash Bros 64, and I know Dragonball had it before then. I wonder where it actually comes from

Naruto
---
TopicNaruto run
Touch
09/20/19 2:36:28 PM
#7
Lost_All_Senses posted...
I feel like I tried this run out before I knew what it was

Is your name Naruto
---
TopicNaruto run
Touch
09/20/19 2:15:39 PM
#1
TopicIt's FUCKING Friday CE!
Touch
09/20/19 12:24:25 PM
#1
Whatcha FUCKING up to??

Gonna get some kbbq tonight for my friends birthday! Haha bulgogi slammin!!!
---
TopicBorderlands 3 is... weird
Touch
09/20/19 12:18:12 PM
#6
Smashingpmkns posted...
The sidequests seem lacking for sure. Also I dont think having different planets was really necessary with how small each area is.

I'm enjoying the game a lot, maybe even more than 2, but any sense of exploration the series had is basically all gone. They have so many cool nooks and crannies that just lead to a fucking ammo box.

4th planet is huge and lots of story happens there. Athenas is just the smallest one
---
TopicThere are now IDIOTS live streaming their first attempts at raiding Area 51.
Touch
09/20/19 12:07:07 PM
#130
TopicBorderlands 3 Topic
Touch
09/20/19 12:01:47 PM
#104
OctaviaMelody30 posted...
Playing with Mayhem mode 1 and there's so many blues @[email protected]

Wait until you get to 3
---
TopicShe wasn't ready
Touch
09/20/19 11:32:10 AM
#12
TopicI want a golden 256GB iPod touch.
Touch
09/20/19 9:37:23 AM
#8
256gbs is a lot of hentai
---
TopiciOS 13 available now for iPhones!
Touch
09/20/19 9:34:56 AM
#11
ChrisTaka posted...
How do I download this on Android?

By going back to Android 5.0
---
TopicHeatran
Touch
09/20/19 9:33:03 AM
#5
awesome999 posted...
LostForest posted...
Definitely one of the most forgettable legendaries.

Tell that to the Regis lmfao!

@reggiebush09
---
TopicHeatran
Touch
09/20/19 9:28:40 AM
#2
TopicIs Duncan real or a gimmick account?
Touch
09/20/19 9:25:28 AM
#13
We're all a little Duncan sometimes
---
TopicShe wasn't ready
Touch
09/19/19 7:03:20 PM
#11
Seems like various CEople also weren't ready hmmmmmm
---
TopicDad wont pay for a year of Nintendo online.
Touch
09/19/19 6:58:51 PM
#55
Middle Class

But refuses to pay $20 for a whole year

And thinks $7 for 3 months is better

Huh??
---
TopicLmao Konami crawling back to Console Gamers
Touch
09/19/19 6:58:03 PM
#43
Smashingpmkns posted...
Kojima has yet to make a bad game tho.

This tbh
---
TopicLmao Konami crawling back to Console Gamers
Touch
09/19/19 6:56:28 PM
#37
EverDownward posted...
Touch posted...
EverDownward posted...
Konami returning to video gaming doesn't mean Kojima still isn't a pretentious piece of shit.

*Laughs in Kojima*

I legit can't wait for Death Stranding to drop, it's going to be one massive flaming pile of shit.

*Laughs in Kojima*
---
TopicI love piping hot baths and showers
Touch
09/19/19 6:55:23 PM
#21
MI4 REAL posted...
:D

also the other quote was literally posted by a username named Touch.

Who
---
TopicLmao Konami crawling back to Console Gamers
Touch
09/19/19 6:55:09 PM
#32
EverDownward posted...
Konami returning to video gaming doesn't mean Kojima still isn't a pretentious piece of shit.

*Laughs in Kojima*
---
TopicI love piping hot baths and showers
Touch
09/19/19 6:40:32 PM
#15
_Matchabuu_ posted...
Touch posted...
I recently read that Reno 911 was trying to get a deal done with Arby's to put their food in the show. Arby's agreed on the grounds that whenever they mention Arby's, they had to say "piping hot Arby's" or something like that lol


Are you implying Im a roastie? Sir I can and WILL take this outside if you wanna catch these hands

Naw. Just when you said piping hot it reminded me of that lol. I haven't had Arby's in ages
---
TopicAre there any legitimate Flat Earthers on CE?
Touch
09/19/19 6:39:31 PM
#40
You guys should watch the documentary "Behind the Curve" on Netflix
---
TopicLmao Konami crawling back to Console Gamers
Touch
09/19/19 6:38:09 PM
#21
*laughs in Kojima*
---
TopicShe wasn't ready
Touch
09/19/19 6:37:09 PM
#10
eridania67814 posted...
Touch posted...
viewmaster_pi posted...
what the fuck is that

It's a corndog with cheese inside. Covered in fried potatoes and sugar


I am horrified by the ingredients

I actually tried it once. The best imo is just the corndog with only mozzarella cheese inside and covered in sugar. I had one with potatos outside and a hotdog inside and the potatos/hotdog were too overpowering
---
TopicShe wasn't ready
Touch
09/19/19 6:36:00 PM
#8
Patty_Fleur posted...
Gamefaqs: where people post underage girls putting phallic like objects in their mouths.

She's not underage lol
---
TopicShe wasn't ready
Touch
09/19/19 6:33:57 PM
#4
viewmaster_pi posted...
what the fuck is that

It's a corndog with cheese inside. Covered in fried potatoes and sugar
---
TopicShe wasn't ready
Touch
09/19/19 6:32:07 PM
#1
TopicWho is the best asian rapper
Touch
09/19/19 6:00:12 PM
#20
TopicTwo professional wrestlers playing a video game starring a THICC anime girl
Touch
09/19/19 5:19:33 PM
#6
ZVaMTOB

Damn Tracer from Overwatch sure has changed
---
TopicWho is the best asian rapper
Touch
09/19/19 4:30:01 PM
#5
MacadamianNut3 posted...

I haven't really listened to him since his first hit Dat Stick. I watched that recent music video of his tho. I think it was Yellow? That ending scene of him going through young celeb life was a trip
---
TopicWho is the best asian rapper
Touch
09/19/19 4:25:31 PM
#1
Who is the best asian rapper
---
TopicHipsters prefer Lil Uzi Vert. Hip hop heads prefer Playboi Carti...
Touch
09/19/19 4:04:32 PM
#23
Conception616 posted...
Flockaveli posted...
Conception616 posted...
Hip hop heads arent checking for that style either, fuck outta here. Bring back dudes who can actually spit.

They never left, you're just too lazy to go on the internet and find them, and would rather spend all day being mad. And lazy.


First of all, I get every new Planet Asia joint that comes out, as well as anything related to Army of the Pharaohs, Immortal Technique, etc. Im referring to how the new generation is trying to be carbon copies of themselves, its not like back when you could tell where an act was from by their sound, and it was all unique and varied.

I thought you were cool, I nominated you as best CE user, but since you just want to assume shit about me, you can fuck off too.

Damn. Can you guys make diss tracks for each other that'd be dope
---
TopicBorderlands 3 Topic
Touch
09/19/19 3:18:10 PM
#100
I've hosted a rare few games. And...they've been kind of annoying. One guy was playing with me for a while, then he just decides to go idle and hit the menu. I wait for him for five minutes and he still didn't come back so I kick him.

Another dude we were doing the quest to run over 10 things to fuel the biofuel rig. Dude kept fucking shooting/blowing things up. -__-
---
Topicwhy are ppl whining that link's awakening is $60?
Touch
09/19/19 2:36:17 PM
#4
Einhander collectibles
---
TopicCan someone help me identify what mixed drink this is?
Touch
09/19/19 2:35:55 PM
#6
Gobstoppers12 posted...
Touch posted...
Gobstoppers12 posted...
Why is the shot zoomed out to show the unappetizing back end of a 2/10?

u tell me m8

I imagine the answer involves extremely bad taste in women.

ok m8
---
Topicdid you know...
Touch
09/19/19 2:32:07 PM
#9
WilliamPorygon posted...
I hate all people equally regardless of race.

---
Board List
Page List: 1, 2, 3, 4, 5 ... 61